poniedziałek, 22 października 2012

ZUPA ZIEMNIACZANO -JABŁKOWA

Najlepsza zupa-krem jaką jadłam ,kiedyś podczas odwiedzin u mojej dobrej koleżanki Podała na obiad ,Chciala zebym zgadła co to za zupa . Nie umiałam rozpoznać smaku i co tam jest w niej mysłam ze to cos z fasola grochem Jak mi powiedziała ze to zupa ziemniaczana z jabłkami ,nie umiełam uwierzyc
Za 2 dni gotowalam ja sama ,wiedziałam ze na stałe zagosci e naszym domu
W domu rodzina też ja uwielbia i czesto o nią prosi Najlepsza jest w lecie z młodymi ziemniakami i wczesnymi jabłkami,,,,,

ZUPA ZIEMNACZANO-JABŁKOWA


SKŁADNIKI

ZIEMNIAKI 6 -7 DUZYCH
JABŁKA 5 -6 SZT
CEBULA
CHUDY BOCZEK
PRZYPRAWY CARRY
CZOSEK
CYNAMON
MLEKO
NATKA PIETRUSZKI'

Boczek kroimy na kosteczkę smazymy na złoty kolor wraz z pokrojona cebulą
odkładamy boczek i cebule zostawiamy tłuszcz Na tłuszczu smazymy
uprzednio pokrojone w kostke i   umyte ziemniaki Dodajemy jabłka tez pokrojone i obrane
Chwile podsmażamy
Wrzucamy do garnka z woda (nie za duza ilosc wody bo to ma byc zupa -krem_)  i domowa kostka bulionowa :)
gotujemy do miekkosci miksujemy blenderem dodajemy przyprawy ja dalam kolorowy pieprz carry troche czabru bo go uwielbiam sól
Dodajemy mleko i natke pietruszki
Podajemy z usmażonym boczkiem i cebulka
Pycha nie zapomniany smak

Czasem dodaje jeszcze kawałek pora ktorego podsmażam  razem z jabłkiem i ziemniakami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

czesc