wtorek, 6 listopada 2012

OSZUKANE GOŁABKI

 

Jak tu zrobić zeby sie nie namęczyć gołąbki Uwielbiam smak zapach wszystko są przepyszne ale robota jest pracochłonna i tu z pomoca przyszła mi moja kochana Mamusia..:)

zrob takie 

Składniki

1 kg mięsa mielonego 

1 kg kapusty białej

3 marchewki

6 jajek

12 lyzek kaszy manny 

12 lyzek ryzu 

sol pieprz 

oregano swieza bazylia cząber 

carry 

2 puszki pomidorow 

2 czerwone cebule

 

 

Kapustę posztakować dodac do miesa wpic jajko zetrzec marchewki pokrojoną cebulę dodac ryz kasze wymieszać

wyrobic dobrze masę 

formowac kotlety,moczyc w mące piec na oleju do złotego koloru.Upieczone nastawic wraz z uprzednio zmiksowanymi pomidorami z puszki i woda i sola 


gotowac na malym ogniu 2 h do sosu pod koniec gotowania dodałam 2 zabki czosnku i swieza bazylie

Smacznego 

2 komentarze:

  1. Achhh, moja Mama też takie robi, zwłaszcza wtedy gdy brakuje jej czasu na jakieś wyszukane dania. Aż szkoda, że odkryła ten przepis, jak stałam się wegetarianką... no alee mięsożercom życzę smacznego ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś podobne, ale jednak wolę tradycyjne.

    OdpowiedzUsuń

czesc